Bu yıl düzenlenen 82. Oscar ödüllerinde En İyi Kısa Animasyon dalında ödül kazanan “Logorama” filmi tam bir zeka ürünü. Logorama’nın özelliği adından da anlaşılacağı gibi baş rollerde ve yardımcı rollerde markalar oynuyor. Dekorlar, kostümler hep markalardan oluşuyor. Fransız tasarımcı ve film yapım şirketi H5'ın bir ürünü olan Logorama'nın yazarı Mark Webster hayatımızın hemen hemen her anında yer alan markaları kendi gözüyle bize aktarmaya çalışmış. 17 dakika süren filmde birçok bilindir markaya rastlamak mümkün. Filmin kötü adamı ise hepimizin yakından tanıdığı, kimileri için aşırı korkutucu görünen Ronald McDonald...
markaları kullanmak hakkatten zekice. eğlenceli bir animasyon ama sonunda benim aklımda kalan; cebimizi ve doğayı sömüren bu markalar yüzünden dünyamız yaşanamaz hale gelecek.
YanıtlaSil